اول از همه چیز باید تشکر کنم بابت دعوت «عارفه بانو» از من برای شرکت در این بازی وبلاگی :)

، پیشنهادات من برای سر کردن تابستون و تعطیلات به شرح زیر میباشد!! :

کتاب:

۱.کیمیاگر اثر پائولو کوئیلو

۲.سلوک اثر محمود دولت آبادی

۳.یک عاشقانه آرام اثر نادر ابراهیمی

۴.ربه کا اثر دافنه دوموریه

۵.زندگی عزیز اثر آلیس مونرو

۶.برهوت عشق اثر فرانسوا موریاک

۷.بابا لنگ دراز اثر جین وبستر (حتی به کسانی که کارتونش رو هم دیدن پیشنهاد میکنم)

۸.جین ایر اثر شارلوت برونته

۹. دنیای سوفی اثر پوستین گردر

۱۰.منِ او اثر رضا امیر خانی

۱۱.شاهدخت سرزمین ابدیت اثر آرش حجازی 

۱۲.بادبادک باز اثر خالد حسینی

۱۳.بوف کور اثر صادق هدایت 

۱۴.کوری اثر ژوزه ساراماگو

۱۵.سمک عیار 

۱۶.کلیله و دمنه

۱۷.من زنده ام اثر معصومه آباد

۱۸.من گوساله ام اثر ببزرگمهر حسین پور

۱۹.از قرو قمبیل های قلمی بی قال و قیل ۱ و ۲ اثر بزرگمهر حسین پور

۲۰.دنیای شگفت انگیز اُز اثر ال فرانک بااوم

شعر:

۲۱.دیوان حافظ

۲۲.بوستان و گلستان سعدی

۲۳.شاهنامه فردوسی

۲۴.آتار نظامی من جمله شیرین و فرهاد

۲۵.مثنوی مولانا

۲۶.اشعار فریدون مشیری 

۲۶.اشعار قیصر امین پور 

۲۷.اشعار فاضل نظری 

۲۸.اشعار علی صالحی 

۲۹. هشت کتاب سهراب سپهری 

۳۰.اشعار علیرضا آذر 

۳۱.اشعار احسان افشاری

۳۲.اشعار کاظم بهمنی

۳۳.اشعار محمد حسین بهرامیان 

۳۴.اشعار سید مهدی موسوی 

۳۵.اشعار امید صباغ نو

فیلم:

خیلی اهل فیلم دیدن نیستم اما :

۳۶.شیار ۱۴۳

۳۷.هیس دختر ها فریاد نمیزنند

۳۸.شرلوک هلمز ساخت شبکه بی بی سی با بازی benedict timothy carlton cumberbatch !! 

۳۹.ایستاده در غبار

۴۰.رخ دیوانه

بازی :

اصلا اهل بازی های کامپیوتری نیستم! و نمیشناسم! 

موسیقی:

۴۱.ارمغان تاریکی  با صدای محمد اصفهانی 

۴۲.سلام آخر احسان خواجه امیری 

۴۳.ارغوان علیرضا قربانی 

۴۴. Cry ریحانا 

۴۵. For Elise بتهوون

۴۶.همه چیز تقصیر باد است آیدا شاه‌قاسمی

۴۷. Je t'aime لارا فابین

۴۸.میم مثل مادر مهیار فاضلی

۴۹.تا صبح فردا گروه پالت

۵۰.پرده نشین علیرضا قربانی 

۵۱. Parisienne moonlight  آناتما

۵۲. Someone Like you  ادل 

۵۳.love in the dark  ادل

۵۴. The last time تیلور

۵۵. Sad beautiful tragic  تیلور

۵۶. White horse  تیلور 

۵۷.آلبوم عاشقانه ها احسان خواجه امیری 

۵۸.آلبوم نه فرشته ام نه شیطان همایون شجریان 

۵۹.آلبوم ناگفته حافظ ناظری

۶۰.آلبوم پریچهره سینا سرلک

وبلاگ:

تصمیم گرفتم چندتا وبلاگ که خودم  میخونم و تابستونمو با اونا سر میکنم معرفی کنم  

البته وبلاگ هایی مثل وبلاگ عارفه جان یا آقای مترسک  یا گونه های چالدار و غیره  که از سرویس بیان استفاده میکنن جز وبلاگ هایی هستن  که همه دنبال میکنند و فکر کردم بهتره اول وبلاگ هایی رو بگم که کمتر شناخته شده هستن و بیانی نیستن! 

۶۱. Last-streets.blogfa.com  تو بی پرده ماه شدی... 

۶۲. Leeteer.blogfa.com  نامه های سر گشاده

۶۳. Foggylife.persianblog.ir  زندگی مه آلود 

۶۴. Mahdiehweblog.persianblog.ir   نوستالژی های سال ها بعد

۶۵. Masiha290.blogfa.com  مفرد مونث بی مخاطب (آرشیو ایشون با برچسب های لرد آلفرد داگلاس و بابی ساندز رو حتما بخونید...) 

۶۶. Nikolaa.blogfa.com  نیکولا

۶۷. Heliya1382.persianblog.ir برف روی خط استوا 

۶۸. Zitana.blogfa.com  سیاه سرفه

۶۹. Setaresoha.persianblog.ir هیچکده

۷۰. New-nr.blogfa.com  وقتی در متن خیابان سقوط میشوی

۷۱. Laleyevajgoon.blogfa.com وضعیتی در حال تغییر

۷۲. R-kh-a.blogfa.com  خواندن ندارد

۷۳. O7rf7o.blog.ir تویی پایان ویرانی 

۷۴. 1matarsak.com یک مترسک 

۷۵. Goonehaiechaldar.blog.ir  گونه های چالدار 

+با کمی دیر کرد... 

++تمام اون افرادی که مد نظر بنده بودن برای دعوت به این بازی قبلا دعوت شدن در نتیجه  از همه دوستانی که این پست رو میخونن دعوت میکنم که ادامه دهنده ی این راه باشن! 

+++ عارفه :) :*