یک:یکی از بدیای ورزش حرفه ای اینه که ورزشکارا از لحاظ جسمی زود پیر میشن و اغلب در سی و چند سالگی مجبور به کناره گیری هستن...مثلا سعید معروف با سی و دوسال سن به عنوان کهنه کار حرفه والیبال محسوب میشه! این ورزشکارا احتمالا از لحاظ روحی هم زود پیر میشن چراکه در اوج تجربه و شهرت ترد میشن و دیگه هیچ خبری ازشون نمیشه هیچکس سراغشونو نمیگیره و فقط اگر شانس بیارن و قبل از مرگ چند روزی در بیمارستان بستری بشن(!) ممکنه جز تیتر های اخر اخبار شامگاهی اشاره ای بهشون بشه وگرنه در سکوت و بی توجهی کامل میمیرن...شما میدونید این ورزشکارا بعد از کنار گذاشتن ورزش به جز فروختن مدالاشون دیگه به چه کاری مشغول میشن؟؟!
دو:یه چیزی میخواستم بگم یادم رفت!
سه:درست چهار هفته دیگه تا کنکور وقت باقیه و من دارم فکر میکنم چطور بهترین استفاده رو کنم...
چهار:در ادامه مورد سه میخواستم بنویسم دعام کنید بعد فکر کردم در طول روز چقدر پیش میاد که بهم میگن التماس دعا منم میگم "حتمااا، محتاجیم به دعا" و بعد یادم میره که دعا کنم! باید از این به بعد یادداشت کنم... اما به هرحال لطفا شما مثل من نباشید و دعام کنید :)
پنج:مورد دو رو یادم اومد !! میخواستم بگم الان دم افطار هر شبکه ای میزنی ماه عسل داره فقط دکوراشون فرق میکنه :|

نظر شما در مورد ماه عسل و برنامه های اینچنینی، چیه؟

شش:اون قسمت که ماه عسل یه پزشک آورد که دست بچه ای رو بعد از قطع، پیوند زده بود دیدید؟ منکه ندیدم اما بعد از سه ساعت درس خوندن و کلنجار رفتن با مسائل، دو دقیقه رفتم تو هال استراحت کنم که داداشم در حین اشاره به تلویزیون با نگاهی عاقل اندر سفیه گفت: یاد بگیر، رتبه ده کنکور شده ...آیا تابه حال اینطوری با خاک یکسان شده اید؟ :| (لازم به ذکره که ایشون فقط هفت سالشه)
هفت:همین الان هم اومد و گفت :برو درستو بخون فضای مجازی بده!
و بدین صورت ختم موارد را اعلام میکنم :|